JCDecaux

en

worldwide

50-lecie JCDecaux

 W 2014 roku JCDecaux obchodzi  50-lecie swojej działalności. Historia JCDecaux rozpoczęła się w roku 1964 we Francji, kiedy to młody biznesman Jean-Claude Decaux, założyciel firmy, zainicjował nowatorski model biznesu, który polegał na zapewnieniu miastu wiat przystankowych oraz ich utrzymanie z przychodów pochodzących ze sprzedaży umieszczonych na nich paneli reklamowych. Pierwszym miastem, które podjęło z JCDecaux współpracę na zaproponowanych warunkach był Lyon.

Moment ten był początkiem rozwoju firmy, która z sukcesem rozwijała projekty innowacyjne współuczestnicząc w rozwoju wielu miast. Z czasem zaproponowana idea mebli miejskich wyszła poza granice Francji. Oprócz segmentu mebli miejskich w trakcie swego rozwoju firma zbudowała dwa dodatkowe filary swej pozycji na światowym rynku reklamy zewnętrznej  tj. segment billboardów i szeroko rozumianej reklamy związanej z transportem (porty lotnicze, stacje kolejowe i metra). Aktualnie Grupa JCDecaux osiagnęła pozycję nr 1 na świecie w dziedzinie reklamy zewnętrznej i jest obecna w ponad 60 krajach na pięciu kontynentach.

 

 

Więcej o 50-letniej historii JCDecaux czytaj na:

http://www.jcdecaux.com/en/The-JCDecaux-group/50-Years-of-History

Poprawiono: 04 czerwiec 2014

Odsłony: 2669