JCDecaux

en

worldwide

Filozofia JCDecaux

Zasady kreowania reklamy na lotniskach

 

JCDecaux stara się oferować swoim klientom produkty reklamowe najwyższej jakości. Osiąga to dzięki połączeniu takich elementów, jak: staranny wybór lokalizacji dla nośników reklamowych, najwyższa jakość techniczna oraz stały nadzór i kontrola nad utrzymaniem nośników w nienagannym stanie technicznym i czystości.


Takie podejście do naszej działalności jest wyraźnie odzwierciedlone w projektowaniu nośników i ich lokalizacjach:

  • Wybieramy tylko najlepsze lokalizacje, w których możemy zainstalować wyróżniające się nośniki o dużym zasięgu oddziaływania. W rezultacie otrzymujemy efektywny  przekaz reklamowy.
  • Nasze nośniki są zaprojektowane minimalistycznie i uzupełniają architekturę lotniska bez konkurowania z nią.
  • Oferujemy szeroki wybór innowacyjnych, zaawansowanych technologicznie produktów, które przyciągają uwagę pasażerów.


Mniej znaczy więcej!
Przy tworzeniu systemów reklam na lotniskach JCDecaux kieruje się zasadą: "mniej znaczy więcej".
Mniejsza liczby dużych nośników umiejscowionych w kluczowych lokalizacjach wpływa pozytywnie na estetykę otoczenia oraz podnosi wartość reklam. Nasza formuła jest prosta: duże nośniki, zlokalizowane w starannie dobranych punktach w połączeniu z elitarną lotniskową publicznością zapewniają naszym klientom większy zasięg i oddziaływanie.
 
Design i jakość nośników reklamowych
JCDecaux jest znane na całym świecie ze swoich najwyższej jakości nośników oraz zaangażowania
w innowacyjność. Te wartości biorą swoje początki z pierwotnej działalności firmy w zakresie mebli miejskich 
i świadczeniu usług publicznych finansowanych z przychodów z reklamy. Stoimy zawsze na stanowisku, że oferowane przez nas formy reklamy muszą być w pełni zintegrowane z otaczającym środowiskiem a przy tym niezawodne, trwałe i łatwe w utrzymaniu.