JCDecaux

en

worldwide

Media na lotnisku

 

W roku 2010 roku, oferowane przez JCDecaux Airport media na lotniskach, zostały zrewolucjonizowane i podzielone na IMPACT, TARGET, BROADCAST i PROMOTE. Taki podział ma ułatwić planowanie kampanii, a prosty i przejrzysty podział mediów jest wyjątkowym narzędziem, ułatwiającym mediaplanerom łatwy wybór nośników w celu osiągnięcia zaplanowanego celu kampanii.

 

impactIMPACT
Różnicowanie marki jest jednym z najważniejszych kryteriów budowania przekazu skierowanego do masowego odbiorcy w coraz bardziej „zaśmieconym” świecie reklamy. Rozwiązania reklamowe IMPACT mają na celu skutecznie oddziaływać na publiczność w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej, przy pomocy doskonale postrzegalnych i zgrabnie wkomponowanych w architekturę Lotniska nośników reklamowych. Ten produkt zwiększy i podkreśli świadomość marki silnym przekazem skierowanym do wszystkich podróżnych gwarantując, że marka zajmie ważne miejsce w Porcie Lotniczym.

impact1

impact2

 

targetTARGET
Możliwość zwrócenia się bezpośrednio do grupy docelowej reklamodawcy jest bardzo ceniona w branży reklamowej i traktowana jako ostateczny cel reklamy. Ciekawe rozwiązania w zakresie produktów TARGET pozwalają reklamodawcom maksymalizować zasięg i ekspozycję marki, a jednocześnie stwarzają możliwość nawiązania interakcji ze zdefiniowaną grupą docelową konsumentów. Ta dwutorowość komunikacji reklamowej jest niezwykle skuteczna w otoczeniu Portu Lotniczego i samym Terminalu, a nasze rozwiązania reklamowe doskonale pobudzają bliskie relacje marka-konsument.

target1

target2

 

broadcastBROADCAST
Ciekawe rozwiązania w zakresie produktów z kategorii BROADCAST pozwalają reklamodawcom łatwo zwiększyć zasięg oraz ekspozycję marki poprzez dominujące sieci statycznych lub dynamicznych nośników. Docierając z przekazem wielokrotnie do blisko 100% publiczności w Porcie Lotniczym, osiągamy efekt powtarzalności i utrwalenia reklamy, który jest kluczem do sukcesu w branży reklamowej.

broadcast1

broadcast2

 

promotePROMOTE
Port Lotniczy jest idealnym rozwiązaniem dla komunikacji handlowej w tak szczególnie prestiżowej strefie handlowej. W konsekwencji konsumenci oczekujący na kontrolę bezpieczeństwa lub wchodzący do strefy handlowej są wyjątkowo otwarci na przekaz reklamowy, który doskonale podsyca „impulsy zakupowe”. Produkty udostępnione w zakresie pakietu PROMOTE dostarczają reklamodawcom okazji do skutecznego porozumiewania się z pasażerami w najwyższej jakości komercyjnym środowisku Portu Lotniczego Warszawa.

promotion1

 

Aby dowiedzieć się więcej o JCDecaux Airport na świecie,
proszę kliknąć tutaj:

worldwide


Źródło: ACI; BAA; JCDecaux Airport, Airport Stories